Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

* raseR Nk bUat Brownies *

imej ditaja oleh untie GOOgle ...Tumpang yerk mencopy...huhuhuuh
hello genggggg..... erm....td duk search dlm tenet pasal kek bala aper semua... tiba2 duk ternmpak satu brownies nie..wah3 wink..wink..wink... tetiba jer terlintas kat otak Aku yg duk Beku n sakit nie..ha...nk wat gak brownies nie. lg pun aku dah lama dah X memanaskan Oven aku kat umh tue.. kalu oVen tue bley berkata (pelik aku,ngaper aku nie xdigunakan lg..kalu idok HAri2 aku hOt..kekadang selang sehari,smpai naik rimas aku dibuaTnyer.xde Muka LAin Duk meneKan Button aku nie...)kui..kui..kui..X) mampuih ler hang nie wan...terdengar suara sumbang. aku terjumpa blog nie...http://www.audreycooks.com. layanzzz jugak Blog nie. nantikan yerk. compom xjadi...hhehehee kalu jd ker,xjadi ker mesti haku buh dlm ini blog waaaa... aku Raser n bercita2 tinggi nk buat brownies Nie Cream Cheese Chocolate Brownies nantikan yerk.. huhuuu..adios....ambigosss..berambosss

No comments: