Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 20, 2010

rAse n g bercuti...huhhuhu

pic nie amik kat en.google.
salam... semenjak2 nie, rasernyer pemalas bebenor nk g keje,nk wat keje umh,makna kata semua benda ler...tp tanggungjawab seorang isteri kena buat...Syurga kat mn ( Statement en.somi ) hehhehehee..time en.somi kuar statement nie,aku Gelak besooorrr..kui..kui..kui... memang btul lerkan..syurga seorng Isteri kat suamiler..huhuhuhuh.. aku raserkan mcm nk g bercuti sesangt...nk release tension aku nie. duk berangan sebelum tidok nk p bali ker,p london ker,p mn2 tmpt yg syok..hahhahahah.. ( tarak ingat punyer,nk p berjln..Oversealer konon ).. tp mn tau kan,suatu hr nanti bley p ker kan..berangan siap2. diaorg suruh p tioman...laaaaa, nk wat per p tioman,dah byk kali p..umah tok aku kat situ...dah cemuih kata org sini..hehhehe.'tp aku raser aku lama dah rasernyer xblik tioman tue. ah...ah kan..lama dah xblik..hahahahhaha. tioman pun ok jugak..air cantik.aku kalu blik sana,dr pagi smpai ke petang duk mandi laut kat taman laut tue..bygkanler..dri pagi smpai ptg.. sunburn mau tauler..tarak ingat punyer..pastu baru menyesal...hahhahahaha bukan selalukan.tue dolu2 ler..bukan skrg.. skrg nie...mood n g bercutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... tulun2 tulun...blup..blup..blup.. lemas dlm ketensionnan..(0_+) huhuhuhuu...sadis

No comments: