Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 20, 2010

SYUKUR pada MU YA ALLAH....First Trimester

Right now i'am about 5 weeks pregnant and my baby is the size of a sesame seed. Allhamdullilah....Aku bersyukur padaMu Ya ALLAH... sekarang nie baby dah 5 minggu dah...nieler anugerah tuhan yg xdapat digambarkan... keadaan aku skrg nie...waduh2 nk ngomong sikit..hehehhee.keadaan aku skrg nie mcm besa owang preggy kan..pening dah semestinya...muntah2 kadang2 n aku xleh bau penyembur wangi dlm umh n rokok...huhuhuhuh..tp yg penting mkn still boleh lagi..ader benda2 jerk yg xlalu nk makan...ikut mood baby ler..hhehehehehe. bru aku rasa skrg mcm mn yerk mak kita mengandungkan kita.... apa pun aku bersyukur sangat2.. husband aku hari2 main pewot aku..suka sngt...wakakakakakakak See all...

No comments: