Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 11, 2010

Allhamdullilah...

Pic Ihsan dr Uncle GoooooGer
salam geng... Allhamdullilah dah lepas puasa yg pertama sebagai suami isteri..hehehhehe.syok wei..kui..kui..kui.. Biasaler dah jd isteri nie tanggungjawab memang besar..nk2 time bulan puasa nie..dulu time bujang2 hari tue,nk berbuka mkn aper ker..lantakler kan.xbgun sahur aper semua..skrg nie as a wife,erm.... ( lu PIkir ler sendiri ). first time puasa,bgun masak sahur kul 4 pagi kat umh mak mertua aku... ha...first puasa semua adik beradik belah suami blik umh mak.yg tersyok tue masak sahur ngan suami aku wei....wah..best giler.. almaklumler suami pandai masak wooo...kami masak bersama2 pagi tue... BUng Bang..Bung BAngg.. taraaaaa......siap dah.kami masak SIAKAP 3 rasa, Sotong GOREnG KUNYIT N sayuR SAWi GOreng..Lupa nk snap Pic..sebab terlalu teruja first time sahur with husband n adik beradik reramai kat uMH.. Smlm berbuka puasa aku masak ,ikan goreng,ikan tamban masin ( pebret aku),Asam Pedas pahang, kacang buncis goreng with carrot dan mee sanggul..tue pun aku tak take pic..sebab smlm aku memang dah total lost..xtau sebab aper.mcm xpernah pose sblum tue..aku btul2 xlarat smlm. teraMAt Letih woooo...(mcm budak kecik plak) Time Sahur pagi td aku bgun kul 4.30 pagi..juz panas mskkan berbuka pose tue,buat telor dadar n air..tue jerk..suami bertambah mkn tue,smpai 2 kali tambah nasik... Kesimpulannyer...aku memang bahagia bersama suami yg terchenta..hhehehhe.. LUV u soooooooooooooo MUch abg.... tataaaaaaaaaaaaaa......

No comments: